luni, 28 decembrie 2015

Hai pa 2015!

Mi-a placut de tine.
Multe chestii s-au intamplat in bine. Mi s-au indeplinit dorinte si vise.

Prima dorinta a fost indeplinita cu multa ambitie in februarie: permisul. Dupa ce am incercat in Romania unde nu am trecut traseul pt ca am refuzat sa dau spaga, am luat examenul in Norvegia fara spagi ci doar cu taxa de scolarizare si cea de examen platite. Se spune ca orice rau e spre bine si poate ca a fost pt ca aici am invatat ce nu inveti in Romania: sofatul noaptea si sofatul pe gheata, chestii obligatorii pe care daca nu le faci cum trebuie, adica pana nu zice instructorul ca nu esti percol public pe drumuri, nu poti sa dai examen. E normal sa fie asa, obligatorii adica, avand in vedere ca 5 luni din an e iarna in Norvegia iar iarna se intuneca la ora 16 :).

Permisul deschide usi in tara asta. Cel mai mult l-am dorit pt ca am vrut sa-mi schimb job-ul. Ceea ce s-a intamplat in februaurie imediat dupa ce am anuntat la firma ca sunt sofer :). Lucrez la aceeasi firma, acelasi fel de job dar sunt cu un pas mai sus decat eram :).
Sunt foarte mandra ca sunt primul strain din firma care a promovat examenul auto in Norvegia.

Si a venit aprilie si am plecat in Germania. Mi-am sarbatorit ziua de nastere in alta parte, adica nu acasa (Romania sau Norvegia). Germania e un vis mai vechi.

Tot un vis foarte vechi a fost Godsmack in Romania. S-a intamplat in iulie. A fost unul dintre concertele alea pe care le ti minte si peste 10 ani la fel ca si cum a fost ieri. Bestial!!!

In noiembrie am revazut Stockholmul, cu Ice de data asta. Ne-am relaxat si am vazut si un concert Amorphis foarte misto.

In iulie am aflat ca, dintre cei care am vizitat un apartament frumos intr-un cartier frumos, noi am fost cei alesi. M-am bucurat atat de mult incat nu am avut nici o reactie de bucurie :)). Mutatul era o dorinta arzatoare ce dura de 4 ani. Am mai locuit eu inghesuita dar intotdeauna se poate mai rau :)). Dar asa se intampla cand ajungi intr-o tara straina: te multumesti cu ce ai, nu te agiti pt ca nu stii ce va urma, daca mai ramai sau nu, etc. In clipa cand ajungi sa fi integrat si stii clar ca vei ramane, urmeaza schimbarea. S-a intamplat in octombrie cand m-am mutat in apartamentul visat :) care a fost gata cu totul inainte de craciun. Ultimele 2 cutii le-am desfacut inainte de craciun :)).

Sarbatorile au fost linistite, acasa, in concediu, relaxata.
2016 te astept!

Niciun comentariu: