duminică, 22 noiembrie 2015

Amorphis @ Stora Arenan, Stockholm

Long time no see :)

Nu am facut mare lucru in timpul asta decat chestii uzuale (amenajat apartamentul si munca) si unele neasteptate: un concediu medical timp de 2 saptamani si o raceala urata ca bonus :)).
Apartamentul arata in sfarsit asa cum mi-am dorit. Sanatatea e ok. Inca mai vizitez fizioterapeutul. Raceala a trecut.
Dupa zile atat de nebune a venit minivacanta planuita de mult: Amorphis si Stockholm. Cu Ice :D.

Drumul pana la Stockholm a fost cu ploaie non stop, ploaie d-aia isterica :)). A fost prima data pt mine cand am condus atatea ore si atatia kilometrii pe asa ploaie.
Dar din cele 3 zile in care am stat la Stockholm a plouat doar vineri. In schimb a fost vant si frig, dar temperaturile cu + , total anormal pt perioada asta din an :)).
La Stockholm intalnirea cu Ice a fost asa cum ma asteptam sa fie. Bucurie. Orasul e superb pe orice vreme. Mi-a placut si toamna. L-am vazut prima data vara. Am vizitat acum ce nu am apucat sa vizitez prima data. Un muzeu l-am vazut a 2a oara pt ca unii ca Ice vedeau prima data :).
Ne-am plimbat, ne-am culturalizat, am mancat chestii specifice si foarte bune, am baut vinul romanesc adus de Ice :)), ne-am relaxat, si am vazut un concert foarte foarte misto.

Spre deosebire de Lichtenfels (cine nu stie poate afla aici) concertul de la Stockholm a fost bestial. Cand am cumparat biletele nu stiam ca Amorphis va scoate album nou. S-a auzit bine. Sala e mare. A fost lume. Unii prezenti in sala nu stiau despre Amorphis si au aflat acum. Albumul nou suna bestial live. Tomi e the best. Am vazut cateva concerte Amorphis asa ca nu ar mai trebui sa fiu surprinsa. De fiecare data trupa ma surprinde. Sunt foarte bucuroasa cand o trupa care nu ar trebui sa ma mai surprinda reuseste sa o faca. Albumul nou este exact acel album pe care eu il asteptam de cand a venit Tomi in trupa, acel album care sa ii puna in evidenta calitatile vocale, acel album care sa ma incante maxim live. Exact asa a fost. Incantare maxima.

De data asta a fost perfect totul: vremea, prietenii, orasul si concertul.

O mostra din concert:



Si din Stockholm:
Stockholm 13-16.11.2015

Niciun comentariu: